Positionering Eindhoven is de vijfde stad van Nederland en sterk in ontwikkeling. Van oudsher een stad met een rijke industrie. Tegenwoordig een grensverleggende en inventieve regio, waar de pijlers technologie, design en kennis doelbewust worden ingezet. KARAKTER ANALYSE EINDHOVEN Deze drie elementen zijn de kracht van Eindhoven en werken (in)direct als een magneet die talenten, studenten, start-ups en internationals naar Eindhoven trekt. Daarom vormt de strategie, organisatie en communicatie van Eindhoven365 zich rond die drie pijlers. Naast Technologie, Design en Kennis (TDK) is er een vierde pijler die niet vergeten mag worden. Onze stad heeft een onder- en een bovenstroming, een populaire cultuur en een underground cultuur. In Eindhoven is de urban scene uitermate krachtig en ambitieus. En dus een sterke merkpijler naast TDK. OBJECTIEFEXTERN SUBJECTIEFEXTERN DESIGN GRENSVERLEGGEND INVENTIEF TECHNOLOGIE DOELBEWUST INHOUDELIJK GEDREVEN VRIENDELIJK KENNIS OBJECTIEFINTERN URBAN SUBJECTIEFINTERN 15 ehv365 20 12 Pagina 12

Pagina 14

Scoor meer met een online shop in uw spaarprogramma. Velen gingen u voor en publiceerden reclamefolders online.

Eindhoven365 Jaaroverzicht 2012 Lees publicatie 269Home


You need flash player to view this online publication