De Virtual Design Agency leden die een eerste visie op het merk Eindhoven hebben gegeven, zijn: Edhv (Research & grafisch), Raw Color (Kleur en materiaal), HeyHeyHey (Grafisch en animatie), Scherpontwerp (advertising en strategie), La Bolleur (sociaal en interventie), Mirjam van der Lubbe (product en concept), Studio Ruig (mode), Marc Maurer (architectuur) en Eric de Haas (grafisch). Uiteindelijk zijn Scherpontwerp, Eric de Haas en Edhv gekozen om verder te werken aan het merk. Dit gebeurt in overleg met Ad van Berlo van Van Berlo Design en Willem Kars vanuit het zakelijk vakgebied en Zandbeek voor het bepalen van het juiste archetypen. Merk implementatie 2013 Het merkonderzoek, het merkverhaal en het design zijn separate processen die in 2013 bij elkaar komen. In 2013 wordt het merkonderzoek verder onderlegd, de nieuwe identiteit bepaald en geïmplementeerd. En kan de merkactivatie beginnen zodat de positionering en profilering van Eindhoven gestalte krijgt. 2 1 ehv365 20 12 Pagina 18

Pagina 20

Heeft u een studiegids, onlinekat of digi-brochures? Gebruik Online Touch: onderzoeksrapport digitaal bladerbaar publiceren.

Eindhoven365 Jaaroverzicht 2012 Lees publicatie 269Home


You need flash player to view this online publication