Cliëntenmedezeggenschap bezemkast anders inrichten... Dan krijgen we meer ruimte! Als we deze Uit formeel jaarverslag 2012 Onderwerpen waarover (verzwaard) advies is gegeven door CCR (centrale cliëntenraad): • Overname Gemini • Bijgesteld beleid omgangsvormen • Sluiting logeervoorziening De Bolster praten op de plek waar het speelt Cliëntmedezeggenschap: Siza kent cliëntenraden per locatie (ook huiskamer-/ werkoverleggen), zorgeenheid en centraal niveau. Siza voldoet met de cliëntenraden aan de Wet Medezeggenschap Cliënten Zorginstelling. Siza wil cliënten in een vroeg stadium betrekken bij ontwikkelingen en niet wachten tot het formele stadium van (verzwaard) adviesaanvragen is bereikt. Er is een Steunpunt cliëntenmedezeggenschap waar cliënten terecht kunnen voor algemene vragen, advies of coaching, positieve of negatieve opmerkingen en het lenen van ondersteunende materialen. In 2013 kreeg het Steunpunt 173 vragen. Uit formeel jaarverslag 2012 • Begroting 2012 • Beleid medicatieverstrekking • Outsourcing ICT en Telecom • Primaire werkprocessen Verblijf en Behandeling: ‘instroom’ en ‘dienstverlening’ • Regeling bij vastgelopen situatie tussen cliëntenraad en Siza • Regeling kosten dienstverlening cliënten • Realisatie zorgregiecentrum • Versterking postitie cliënt Zie www.siza.nl/clientenraad 19 Pagina 18

Pagina 20

Interactieve online handleiding, deze tijdschrift of handleiding is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het online op uw website plaatsen van erapporten.

Jaarverslag 2012 'Siza in beeld' Lees publicatie 106Home


You need flash player to view this online publication