Inhoudsopgave Voorwoord Rob Hoogma 1. Siza, voor mensen met een handicap Kernwaarden Siza Organogram JV Doelstellingen algemeen beleid 2011 JV Locaties Kwaliteitshandvest Siza Kwaliteitszorg Siza JV 2. IK woon IK woon gewoon bij mijn moeder thuis Cliëntenmedezeggenschap JV Cliëntervaringsgesprekken: Eten JV Cliëntervaringsgesprekken: Nieuwe dingen leren JV IK woon zelfstandig met 24-uurs zorg Cliënten, personeel en opbrengsten JV IK woon in villa Margaretha Cliëntervaringsgesprekken: Ervaren veiligheid JV Cliëntervaringsgesprekken: Nakomen van afspraken JV 3. IK werk IK werk als kunstenaar IK werk bij Arbeid op Maat Cliëntervaringsgesprekken: Deskundigheid medewerkers JV Cliëntervaringsgesprekken: Open vraag: wat kan beter? JV IK werk bij de Klussendienst 4. IK leer IK leer hoe ik van betekenis kan zijn IK leer omgaan met technologie 4 6 6 7 7 8 9 11 12 13 15 16 17 18 21 22 24 25 26 27 30 32 33 34 37 38 40 Pagina 1
Pagina 3Scoor meer met een online shop in uw boeken. Velen gingen u voor en publiceerden sportbladen online.
Siza - Siza in beeld Lees publicatie 118Home