Inleiding

M A r o u n r M M o o s m u p Zorg voor detail EGA Multipromotions STAP VOOR STAP WAARDE TOEVOEGEN Hoe kun je creatieve waarde toevoegen? Zorg voor de Point of Contacts, de PoC’s. Zorg voor details! Details zijn bepalend en leidend. HET GAAT ALTIJD OM DE DETAILS. Net als een product moet een bedrijf een “boodschap”, een thema hebben. Maar hoe en met wat kunt u zich nu goed positioneren? En welk imago wilt u voor uw merk? Imago staat voor personality. En producten of diensten hebben personality. Zij kunnen het maken of breken in de markt. Geef uw product of dienst dus een duidelijk herkenbaar profiel, ..een imago, en zorg voor een meerwaarde aan uw product of dienst, een communicatieve meerwaarde. Promotionele producten zijn gemaakt om te communiceren. Doet u het beter dan uw concurrenten? Of sterker nog: Wat doet u beter dan uw concurrenten? En hoe visualiseert u het? Vragen die u zelf misschien niet altijd kunt beantwoorden. Met de begeleiding van de juiste specialisten kunt u grote stappen vooruit maken. Het is een bewezen specialisme: De juiste match maken tussen uw product/dienst en het promotionele product c.q. uw boodschap. Het effect dat een promotioneel product teweegbrengt, is belangrijker dan het product zelf. Het vergroot de naamsbekendheid, draagt bij aan loyaliteit, goodwill en imagebuilding en leidt indirect tot meer verkoop. Het is uiteindelijk de goedkoopste methode van adverteren. Er zijn drie belangrijke vragen, die u zich als bedrijf moet stellen: Wat doen we? Hoe zien we eruit? Wat zeggen we? DAAR GAAT HET OM! De meest succesvolle bedrijven zijn zij, die er in slagen, hun product of dienst het duidelijkst weten te positioneren en van anderen te onderscheiden. Met jarenlange ervaring in de professionele reclame- en productfotografie, grafische lijntechnieken, druktechnieken en reclame- en presentatietechnieken bij gerenommeerde instituten als TNO, Deltares en TU Delft is het voor ons een automatisme geworden om de lat altijd hoog te leggen. Binnen onze branche weten wij als geen ander waar de valkuilen zich bevinden. En omdat de vakkennis in huis is, kunnen we dit aan de hand van praktijkvoorbeelden ook laten zien. Voorbeelden van reclameartikelen, relatiegeschenken, communicatieve dragers en bedrijfskleding. Wij gaan ervan uit, dat u met het zien van de voorbeelden in dit boek meer inzicht zult krijgen in imagebuilding. Uiteraard staan wij u graag bij met raad en daad, want daar zijn wij de experts in. Maak eens vrijblijvend een afspraak. Wellicht tot ziens en wij wensen u veel inspiratie toe. Floris van Rij Ondernemer/Eigenaar EGA Antoinette Hagen Ondernemer/Eigenaar EGA 3 Pagina 2

Pagina 4

Scoor meer met een web winkel in uw vakbladen. Velen gingen u voor en publiceerden jaarverslagen online.

EGA Multipromotions Lees publicatie 129Home


You need flash player to view this online publication