Relatie- promotieartikelen

Zorg voor detail EGA multipromotions STAP VOOR STAP WAARDE TOEVOEGEN Het effect dat een promotioneel product teweegbrengt is belangrijker dan het product zelf !! Het vergroot de naamsbekendheid, draagt bij aan loyalty, en zet aan tot meer image-building, verkoop en/of goodwill. STAP VOOR STAP NAAR EEN STERKER MERK ! Net als een product moet een bedrijf een boodschap hebben. Promotionele producten of mogelijkheden hebben tot taak strategische doelstellingen te behalen. Het vergroot de naamsbekendheid, draagt bij aan loyalty, en zet aan tot meer imagebuilding. Geef je product een duidelijk herkenbaar profiel, ...een imago. U kunt zich beter niet druk maken om de prijs van een artikel of een leverancier, maar over de verkoopkracht van de juiste reclame techniek/tactiek. (Strategie dus). Opdrachtgevers laten kansen liggen als ze promotionele artikelen geen onderdeel laten zijn van de marketing en communicatieplannen of de imagebuilding. Het hoort als benzine bij een auto. Zoek dus de bruikbare meerwaarde in uw product of dienst, en communiceer deze uitdrukkelijk. Hij bestaat vast! Voorbeeld: Een farmaceutisch bedrijf Lambert verkocht 40 jaar bescheiden aantallen mondspray “Listeraine” zonder er reclame voor te maken. Toen de jonge Jerry Lambert het ging adverteren als middel tegen slechte adem, was de vraag niet meer bij te houden. Creeren is een vak, visualiseren is het credo, en geldt voor welke branche of product dan ook. Het is de grote kunst om het onderscheid visueel te krijgen. Ega zet Business Oplossingen voor u in kaart voor een sterker imago en een betere omzet. Sta ons toe u de perfecte oplossing voor te stellen, helder en eenvoudig naar een hoger niveau door middel van vakkennis. Uiteindelijk gaat alles om vakmanschap, echter dat communiceert niet. Zonder vakkennis, kun je ook niet de goede vragen stellen. Zorg dus dat er vakkennis COMMUNICEERT !! (zelfs als het er niet is). De meest succesvolle bedrijven zijn zij, die er in slagen hun producten of diensten het duidelijkst van anderen te doen onderscheiden. Goed, of niet goed. Een heel sterk staaltje uit de praktijk, is wel het merk “Princess”. Onze kampioen marketeer/ ondernemer Aad Ouborg presteerde het om een zeer middelmatig merk als Princess een imago te geven als ware het de kroonjuwelen. De truuk was, om er een top kok als Cas Spijkers ervoor reclame te laten maken. Het merk is inmiddels een imperium. Chapeau! 52 Pagina 51

Pagina 53

Interactieve ecatalogus, deze clubblad of folder is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het digitaal bladerbaar maken van digitale rapporten.

EGA Multipromotions Lees publicatie 129Home


You need flash player to view this online publication