De vrouwen kunnen kiezen welke aanpak het beste bij hen past. Zowel de vrijwillige coaches als de doelgroep krijgen een training aangeboden. Er is één gezamenlijke hoofdtrainer voor synergie in de aanpak. Voor aanmelding van coaches en vrijwilligers is er een gezamenlijk registratiesysteem ontwikkeld. De intakegesprekken met zowel deelneemsters als vrijwillige coaches zijn in november gestart. De eerste bijeenkomsten voor de doelgroep, trainingen voor vrijwillige coaches en informatieen wervingsbijeenkomsten starten voorjaar 2013. PR Er is een ‘Eigen Kracht Utrecht’ PR-campagne ontwikkeld, om vrijwillige coaches, vrouwen uit de doelgroep en werkgevers te informeren en te werven. Eigen Kracht heeft een eigen website www.eigenkrachtutrecht.nl en logo (ontwikkeld door Vak18). De nieuwe website dient gedurende het project als online visitekaartje en biedt relevante informatie over het project. Door de specifieke doelgroepen (vrouwen, vrijwillige coaches en werkgevers) aan te spreken via de website doen we tevens aan online werving. In 2013 gaan we de website verder ontwikkelen tot een krachtig communicatiemiddel. Twee krantenartikelen over het project in Utrecht Dichtbij en het AD/UN in oktober 2012 zorgden voor grote publiciteit en veel aanmeldingen. Opvallend is het grote aantal aanmeldingen van vrijwillige coaches. Werving en bemiddeling: van vrijwilligers 11 Pagina 10
Pagina 12Interactieve ereisgids, deze drukwerk of club blad is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het digitaal maken van digi sportbladen.
Jaarverslag 2012 Vrijwilligerscentrale Utrecht Lees publicatie 138Home