Eindhoven365 Eindhoven365 heeft 1 januari 2012 de activiteiten van CityDynamiek en VVV Eindhoven gebundeld. Vanuit de citymarketingstrategie wordt richting gegeven aan de activiteiten die worden ontplooid om Eindhoven op de kaart te zetten en aan de ontwikkeling van de stad zelf. Dit is belangrijk, omdat een sterkere positionering bijdraagt aan de aantrekkelijkheid van de regio voor bedrijfsinvesteringen en bezoekersbestedingen en daarmee tot een grotere werkgelegenheid. Het zorgt voor een scherp, kloppend en onderscheidend imago. Zo profiteren uiteindelijk de bewoners van de stad Eindhoven. Eindhoven365 stimuleert, ondersteunt en faciliteert initiatieven, samenwerkingsverbanden, innovatieve kracht, inspiratie, kennis en content die het merk Eindhoven in het hoofd en het hart versterken. Door middel van knowhow, (economische) facts and figures, netwerken, creativiteit, marketingexpertise, projectmanagement, hospitality en exploitatiemogelijkheden wordt het merk Eindhoven continu verdiept en verbeterd. Let the world know: WE ARE HERE 12 ehv365 20 12 Pagina 9
Pagina 11Heeft u een pdf, i-brochure of digitale boeken? Gebruik Online Touch: vakblad digitaal uitgeven.
Eindhoven365 Jaaroverzicht 2012 Lees publicatie 269Home