Merkontwikkeling De citymarketingstrategie wordt, met een unaniem raadsbesluit, breed gedragen in Eindhoven. Volgende stap is om de inhoudelijke koers te vertalen naar een nieuwe identiteit voor Eindhoven. Conceptmatig denken is een interactief proces. Eindhoven365 vindt het belangrijk om constant bezig te zijn met co-creatie, want het merk is uiteindelijk van iedereen. Het moet samen met de stad tot leven worden gebracht en worden beleefd. In het ontwikkelingsproces van het merk is daarom het Virtual Design Agency (VDA) opgericht. Het VDA is een pool van aan creativiteit gelieerde specialisten, zoals ontwerpers, strategen, trendwatchers, filosofen, copywriters, architecten, tekenaars, grafisch ontwerpers, online strategen, webdevelopers, kleurspecialisten, food-designers, techneuten, ICT-ers / programmeurs, social media experts, interieur ontwerpers, meubelmakers, et cetera. In het VDA zijn de juiste krachten gebundeld, om tot een zo sterk mogelijk resultaat te komen dat vanuit meerdere disciplines is bekeken. Gebruik wordt gemaakt van het beste en de grootste talenten die de creatieve industrie uit regio Eindhoven te bieden heeft. Er is een gemeenschappelijke mentaliteit, coöperatieve gedachte en bereidwilligheid om bij te dragen aan de stedelijke ontwikkeling. Dit alles gebeurt met een frisse blik en vanuit een sterk begrip. 20 ehv365 20 12 Pagina 17

Pagina 19

Interactieve erelatiemagazine, deze vaktijdschrift of whitepaper is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het naar een online publicatie omzetten van online magazines.

Eindhoven365 Jaaroverzicht 2012 Lees publicatie 269Home


You need flash player to view this online publication