Out of home media Eindhoven365 beheert alle reclameobjecten op de openbare weg. Een wezenlijk onderdeel, want het verzorgt een groot deel van het financiële vermogen. Daarnaast leveren buitenmedia een grote bijdrage aan het straatbeeld van de stad en is het een functioneel medium om boodschappen en evenementen in de stad onder de aan-dacht te brengen. Exploitatie De economische recessie heeft in 2013 ook zijn sporen binnen Out of Home media na-gelaten. Nederlands grootste exploitant van de zogenaamde A0 (evenementen) posters ging failliet. Eindhoven365 had een exploitatie overeenkomst met deze partij en was daardoor gedwongen naar een nieuwe, tijdelijke partner op zoek te gaan. Eindhoven365 had als eerste van de 38 contractpartners in Nederland een nieuwe A0 exploitant. Daardoor is de exploitatie schade en de overlast voor de adverteerders tot een minimum beperkt gebleven. Een ander gevolg was dat er een vervroegde aanbestedingsprocedure voor de exploitatie van het A0 formaat voor langere termijn heeft plaatsgevonden. Ook deze is succesvol doorlopen en afgerond. Vlaggenmasten Naast de bestaande vlaggenmasten zijn er langs 11 invalswegen van Eindhoven 55 nieuwe vlaggenmasten geplaats. Deze zijn geschikt voor zowel traditionele vlaggen als banieren. Dit eerste jaar zijn ze onder andere ingezet voor ‘2018 Eindhoven Culturele Hoofdstad’ en de branding van het merk Eindhoven. 106 EHV365 2013 Pagina 103

Pagina 105

Voor kranten, online cursussen en publicaties zie het Online Touch online publisher CMS systeem. Met de mogelijkheid voor een online shop in uw PDF's.

EHV Jaaroverzicht 2013 Lees publicatie 305Home


You need flash player to view this online publication