Hospitality VVV Eindhoven is onderdeel van Eindhoven365, maar voert het herkenbare VVV logo, diensten en assortiment. Sinds 2013 ligt de focus bij VVV Eindhoven op hospitality, omdat gastvrijheid een sterke toegevoegde kwaliteit is voor het merk Eindhoven. Voor meer duidelijkheid en uniformiteit zijn hospitality regels opgesteld voor de informatrices en het gidsenteam. De focus wordt verlegd van informatrice naar all round hospitality medewerker, zodat iedereen breed inzetbaar is op alle fronten. Het aantal bezoekers is gestegen van 115.000 in 2012 naar bijna 118.000 in 2013. Een rendabel VVV Eindhoven Omdat VVV Eindhoven niet voldoende rendabel is, is de eerste prioriteit om exploitatie financieel gezonder te krijgen. Hierdoor zijn de openingstijden aangepast en is er gesneden in het personeel. De portiersloge Strijp-S kent alleen nog aanwezigheid op maat. Om de winkel zelf aantrekkelijker te maken, vindt in 2014 een transformatie plaats van VVV naar brandstore Eindhoven. In 2013 zijn hiervoor de nodige maatregelen getroffen. Er is een ondernemingsplan ontwikkeld in verband met gelden voor renovatie. Deze aanvraag is goedgekeurd waardoor de renovatie komend jaar wordt gestart. “Er is een duidelijke groei waarneembaar in het aantal gidsen uren van gemiddeld 850 naar 1200. Dit is met name te danken aan de groeiende populariteit van het Strijp-S gebied. Daarom wordt er nu ook een iPad Challenge ontwikkeld en komt er een Strijp-S wandeling op papier.” CLAudiA HERMANS 108 EHV365 2013 Pagina 105
Pagina 107Voor catalogussen, online presentaties en drukwerk zie het Online Touch content management beheersysteem systeem. Met de mogelijkheid voor een webwinkel in uw presentaties.
EHV Jaaroverzicht 2013 Lees publicatie 305Home