KERSTrapport H-A-H bladen Waardering h-a-h-bladenuitgevers - alle respondenten Fijn om weer eens een wat completer lijstje te hebben, waar er vorig jaar maar twee spelers waren bij de huis-aan-huisbladenjongens en -meisjes. BDU en Wegener zijn goed bezig en ook Rodi Media doet an sprek 1 Bekendheid h-a-h-bladenuitg alle respondenten (%) 2 3 BDU - Koninklijke BDU Uitgevers Wegener Media 3 Rodi Media 4 NDC Mediagroep 5 Holland Combinatie 12 3 4 5 2011 2010 4 5 2011 2010 1 Wegener 2 Lmp – lokale media partners 3 Holland Combinatie 4 BDU - Koninklijke BDU Uitgevers 5 NDC Mediagroep Waardering h-a-h-bladenuitgevers - mediaplanners Een nieuwe nummer 1: Weekmedia, dat huis-aan-huiskranten uitgeeft in de regio Groot Amsterdam. Een mooi resultaat. Het scheelt overigens niet veel in cijfer met Wegener Media. De topper van vorig jaar BDU is nu derde. De positie van Wegener op deze markt wordt met het jaar dominanter. Maar Lmp werkt aan zijn positie en klimt op naar een tweede plek. BDU houdt na een fl inke bezuinigingsronde toch stand in de top 5. 1 Weekmedia 2 Wegener Media 3 BDU - Koninklijke BDU Uitgevers 4 Lmp – lokale media partners Rodi Media 2011 2010 12 3 4 Rodi Media Winnaar in de categorie Waardering h-a-h-bladenuitgevers - adverteerders A&C Media, uitgever van onder meer De Trompetter, heeft dit jaar blijkbaar wat meer getoeterd in de Limburg). Het cijfer is namelijk veel hoger dan vorig jaar. Creatief 1 Wegener Media 2 Lmp – lokale media partners Beste prijs-prestatie 1 Wegener Media 2 Lmp – lokale media partners BDU - Koninklijke BDU Uitgevers A&C Media 3 Rodi Media 4 NDC Media 5 Wegener Media 12 34 5 2011 2010 Meest deskundig 1 Wegener Media 2 Lmp – lokale media partners Ook hier in opmars: Lmp, maar Wegener is ook in de tussencategorieën het meest dominant aanwezig. ADFORMATIE 50 / 16 DECEMBER 2011 37 Pagina 36

Pagina 38

Heeft u een verenigingsblad, digimagazine of internet flyers? Gebruik Online Touch: vakblad digitaal bladerbaar publiceren.

Adformatie Nr. 50 Lees publicatie 100Home


You need flash player to view this online publication