NARROWCASTING/DIGITAL OUT OF HOME Waardering aanbieders narrowcasting - mediaplanners Bij de mediaplanners wel wat cijfers, maar die zijn niet erg hoog. 1 NarComm 2 Ngage 1 Bekendheid aanbieders alle respondenten (%) 1 2 2 2011 Winnaar in de categorie Creatief 1 NarComm 2 Central Station NL Beste prijs-prestatie 1 Media Landscape 2 Central Station NL Meest deskundig 1 Central Station NL 2 NarComm Central Station NL doet in de tussenlijstjes al wat meer van zich spreken. 2010 3 4 1 Ngage 2 Central Station 3 NarComm 4 Media Landscape 2010 De nummer 1 van de afgelopen jaren, Librium TV, is opgegaan in Central Station NL en dat nieuwe bedrijf staat in 2011 tweede achter Ngage, ook nieuw. BEURZEN EN TENTOONSTELLINGEN Waardering aanbieders beurzen - alle respondenten 1 2 3 VNU Exhibitions Amsterdam RAI Ahoy’ Meer zakelijke contacten, dus ook een volledig lijstje. Waardering aanbieders beurzen - mediaplanners 1 Amsterdam RAI 2 VNU Exhibitions 3 Ahoy’ De RAI wint, maar VNU komt akelig dichtbij. 1 2 3 1 Amsterdam 2 VNU Exhibitions 3 Ahoy’ Er was vorig jaar nog een top 4, maar Libema doet nu niet meer mee. Verder is de volgorde hetzelfde en winnen de drie beursaanbieders terrein in zakelijk contact. Waardering aanbieders beurzen - adverteerders In 2010 kwamen boven de 7, nu lukt alleen VNU dat, wat ze prompt een eerste plaats ople 1 2 1 VNU Exhibitions 2 Amsterdam RAI 3 Ahoy’ 3 2011 50 ADFORMATIE 50 / 16 DECEMBER 2011 2010 Winnaar in de categorie Creatief 1 VNU Exhibitions 2 Amsterdam RAI Beste prijs-prestatie 1 VNU Exhibitions 2 Amsterdam RAI Meest deskundig 1 VNU Exhibitions 2 Amsterdam RAI 1 2 Bekendheid aanbieders alle respondenten (%) 3 Pagina 49
Pagina 51Scoor meer met een online shop in uw sportbladen. Velen gingen u voor en publiceerden PDF-en online.
Adformatie Nr. 50 Lees publicatie 100Home