TEKST: JAAP BARTELDS FOTOGRAFIE: TIM STET Lichtpuntjes WIE: Peer Swinkels WAT: Marketingdirecteur Bavaria ‘Aan een donkere hemel vallen lichtpuntjes veel beter op. Als het economisch wat minder goed gaat, is het daardoor gemakkelijker om op te vallen. Waar anderen de broekriem aantrekken, is het zaak zelf door te groeien. Zo blijf je zelf dat ene lichtpuntje. Hoe je dat doet? Door creatief te zijn. Door te investeren en goedkoper in te kopen. En door in te spelen op de markt. Bier zit bijvoorbeeld in een andere prijscategorie vergeleken met wijn. Daardoor krijgt het biersegment in tijden van crisis meer relevantie. Die mogelijkheden moet je benutten om je branche weer een positieve impuls te geven.’ ADFORMATIE 50 / 16 DECEMBER 2011 57 Pagina 56

Pagina 58

Voor uitgaves, online onderwijscatalogi en jaarverslagen zie het Online Touch beheersysteem systeem. Met de mogelijkheid voor een online shop in uw nieuwsbrieven.

Adformatie Nr. 50 Lees publicatie 100Home


You need flash player to view this online publication