TEKST: JAAP BARTELDS FOTOGRAFIE: TIM STET Lichtpuntjes WIE: Lisette Heemskerk WAT: Algemeen directeur, Mood for magazines ‘Ik zie net als in 2011 voor 2012 merken met lef, die kwaliteit hoog in het vaandel hebben als lichtend voorbeeld. Ik geloof er heilig in dat het deze merken zijn die allesbepalend zullen zijn in 2012 en het ook tegen de klippen op goed zullen doen in tijden van recessie. In stormachtige tijden kiezen consumenten en adverteerders voor markleiders die koers houden, vernieuwen, vernieuwen, vernieuwen en geen concessie doen aan kwaliteit en merkwaarden. Als je als merk deze uitgangspunten koestert, dan zie ik absoluut licht aan het eind van de tunnel.’ ADFORMATIE 50 / 16 DECEMBER 2011 85 Pagina 84

Pagina 86

Voor vaktijdschriften, online flyers en uitgaves zie het Online Touch beheersysteem systeem. Met de mogelijkheid voor een web winkel in uw reclamefolders.

Adformatie Nr. 50 Lees publicatie 100Home


You need flash player to view this online publication