Uit formeel jaarverslag 2011 Open vraag: wat kan beter? Gesprekonderwerp Wat kan beter? Aantal gesprekken gevoerd 3281 Bij cliënten met verblijf wordt een brede waaier aan wensen geuit. De meeste opmerkingen betreffen de communicatie, de beschikbare tijd van de begeleiders, de huisvesting, het vervoer en de samenstelling van de groepen. Bij cliënten met dagbesteding, werk en ambulante ondersteuning heeft circa een kwart aangegeven dat zij niet weten wat er te verbeteren is of dat alles volgens hen goed gaat en er niets te verbeteren is. “Alles gaat goed en anders zeg ik het wel.” Over het algemeen is men zeer tevreden over het aanbod. De wensen die men noteert, zijn zeker geen harde eisen gebaseerd op grote teleurstelling van de cliënten. “Ik zou ook werk willen waar je bij na moet denken of eigen inbreng bij producten willen hebben.” Uit formeel jaarverslag 2011 33 Cliëntervaringsgesprekken Pagina 32

Pagina 34

Voor verenigingsbladen, online club bladen en lesmateriaal zie het Online Touch CMS beheersysteem systeem. Met de mogelijkheid voor een e-commerce shop in uw vakbladen.

Siza - Siza in beeld Lees publicatie 118Home


You need flash player to view this online publication