Voorwoord Het jaar 2012 staat voor Eindhoven365 (statutair Stichting Eindhoven Marketing) in het teken van de integratie van stichting CityDynamiek Eindhoven, de overgenomen onderdelen van VVV en een aantal nieuwe functies op gebied van development en citymarketing. Hierdoor groeit de organisatie naar een aantal van 31 medewerkers en een totaalomzet van 9 miljoen euro. Om deze integratie te realiseren, zijn in 2012 met hoog tempo een aantal organisatorische activiteiten geïmplementeerd. Een nieuw functiehuis is samengesteld, inclusief functiewaardering. Er heeft een harmonisatie van het arbeidsvoorwaardenpakket en de pensioenregeling plaatsgevonden. En er is een systeem van beoordeling en competentiemanagement ingevoerd. Ook voor de subsidierelatie met de gemeente is een kader vastgelegd op basis van een aanwijzing Dienst Algemeen Economisch Belang (DAEB). Dit is gebaseerd op de kernactiviteiten van Eindhoven365. Daarnaast is inhoudelijk vorm gegeven aan de front office functie en een loket in het kader van het aangenomen evenementenbeleid. Vanaf 1 januari 2013 vervult Eindhoven365 deze functie. Naast deze, grotendeels interne ontwikkelingen, is door de organisatie ook hard gewerkt om vele projecten en activiteiten te realiseren. Dit jaarverslag is daar een mooie weergave van. Met trots, ook vanuit mijn rol en functie, een welgemeend dank aan alle collega’s! Eric Boselie Direc teur 8 ehv365 20 12 Pagina 5

Pagina 7

Interactieve digi-spaarprogramma, deze relatiemagazine of relatiemagazine is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het digitaal zetten van digitale artikelen.

Eindhoven365 Jaaroverzicht 2012 Lees publicatie 269Home


You need flash player to view this online publication