Marketing Eindhoven365 biedt marketing ondersteuning aan diverse organisaties, projecten en evenementen als Carnaval, Koninginnedag, park Hilaria, Hallo Cultuur, DDW en GLOW. Daarnaast worden activiteiten in Eindhoven gepresenteerd via diverse kanalen. De internationale doelgroep wordt hierbij niet vergeten. “Eindhoven365 neemt deel aan de voorbereidingsbijeenkomsten van Hallo Cultuur. Zowel om de culturele instellingen in Eindhoven meer met elkaar en met de stad te verbinden, als om de citymarketingstrategie binnen Cultureel Eindhoven top of mind te krijgen.” Marie t t e V e t t er Promotie en publiciteit Uit naam van Eindhoven365 gebeurt promotie via de website, social media, de Eindhoven Essentials App en het eigen videokanaal. VVV Eindhoven biedt uitgebreide toeristische informatie via de website en social media Dit is Eindhoven. Daarnaast worden, in samenwerking met partijen als E’ven geduld, UIT in Eindhoven en out of home media, diverse gedrukte media ingezet. Free publicity Gedurende het jaar worden regelmatig activiteiten ondernomen richting de regionale en/of landelijke pers. Vooral rondom evenementen wordt de pers actief benaderd, wat veel free publicity oplevert. Ook komen er vele verzoeken binnen om informatie-op-maat aan te leveren, zowel tekst als fotografie, en begeleiding te verzorgen bij persbezoeken aan de stad. International Programme@events In samenwerking met the Hub Eindhoven, TU/e, Fontys Hogescholen, International School Eindhoven, Expat Center Brabant en Brainport Development is het initiatief International Programme@events ontstaan en uitgewerkt. Om publieksevenementen voor de internationale gemeenschap toegankelijker te maken, worden een aantal evenementen in Eindhoven uitgebreid met een Engelstalig programma. Deze krijgen de stempel International Programme@events in hun promotie. 99 ehv365 20 12 Pagina 96

Pagina 98

Scoor meer met een e-commerce shop in uw tijdschriften. Velen gingen u voor en publiceerden gebruiksaanwijzingen online.

Eindhoven365 Jaaroverzicht 2012 Lees publicatie 269Home


You need flash player to view this online publication