Eindhoven365 Eindhoven365 voert een citymarketingstrategie om richting te geven aan de ontwikkeling van de stad zelf en de activiteiten die worden ontplooid om Eindhoven als creatieve innovatiestad en als centrumstad van een energieke regio verder te versterken. Aan Eindhoven365 de taak om binnen de stad ‘alle neuzen dezelfde kant op te krijgen’ en Eindhoven extern te profileren en te vermarkten. Ofwel Eindhoven lokaal, nationaal en internationaal bekender en bovenal herkenbaar te maken. Dit is belangrijk, omdat een sterkere positionering bijdraagt aan de aantrekkelijkheid van de regio voor bedrijfsinvesteringen en bezoekersbestedingen en daarmee tot een grotere werkgelegenheid en werkbehoud. Het zorgt voor een krachtig, kloppend en onderscheidend imago. Eindhoven365 stimuleert, ondersteunt en faciliteert initiatieven, samenwerkingsverbanden, innovatieve kracht, inspiratie, kennis en content die het merk Eindhoven in het hoofd en het hart versterken. Door middel van knowhow, (economische) facts and figures, netwerken, creativiteit, marketingexpertise, projectmanagement, hospitality initiatieven en exploitatie mogelijkheden te initiëren en uit te nutten, wordt het merk Eindhoven continu verdiept en verbeterd. 12 EHV365 2013 Pagina 9
Pagina 11Interactieve digi nieuwsbrief, deze reclamefolder of publicatie is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het bladerbaar maken van web lesmateriaal.
EHV Jaaroverzicht 2013 Lees publicatie 305Home