Marketing Eindhoven365 biedt marketing expertise en ondersteuning aan diverse organisaties, projecten en evenementen. Daarnaast worden activiteiten in Eindhoven gepresenteerd via diverse kanalen. Uit naam van Eindhoven365 gebeurt dit via de website, social media en het eigen videokanaal. VVV Eindhoven biedt uitgebreide toeristische informatie via de website en social media. Daarnaast wordt, in samenwerking met partijen als E’ven geduld, Uit in Eindhoven en out of home media, diverse gedrukte media ingezet. Eventmarketing Grote volksevenementen zoals Carnaval en Koninginnedag zijn belangrijk voor een stad. De inwoners hechten er veel waarde aan en ze hebben invloed op het imago van de stad. Daarom geeft Eindhoven365 sturing aan de marketingactiviteiten van deze evenementen. Zo heeft Lampegat de Gekste een moderne uitstraling gekregen en is het concept Eindhoven=King ontwikkeld. Ook is marketing uitgevoerd voor park Hilaria, GLOW en Fijne Feestdagen Festival. “Of het nu kunst, cultuur, sport, winkelen, business, kennis, design of de vele evenementen betreft. Met energie geeft Eindhoven vorm aan de toekomst. Dat zie je terug in de stad, in het nieuwe merk Eindhoven en in de diverse on- en offline kanalen die marketing beheert.” MechteLD VAN WEZEL 102 EHV365 2013 Pagina 99

Pagina 101

Scoor meer met een webwinkel in uw uitgaves. Velen gingen u voor en publiceerden drukwerk online.

EHV Jaaroverzicht 2013 Lees publicatie 305Home


You need flash player to view this online publication