It’s Weekend Eindhoven365 heeft in 2013 een aantal nieuwe concepten ontwikkeld waaronder It’s Weekend. Dit concept is gebaseerd op de TDK waardes uit de citymarketingstrategie, aangevuld met de couleur locale van de diverse betrokken gebieden. In deze eerste editie kwamen retail, mode, design, technologie, (street)art, food en muziek samen in één energiek en bruisend weekend om Eindhoven als aantrekkelijke (binnen)stad te promoten. Het mediawonder van Eindhoven Er heeft een opmerkelijke stijging van mediapublicaties over Eindhoven plaatsgevonden sinds Het Wonder van Eindhoven. Een evenement dat in februari plaatsvond in Amsterdam. Vanaf dat moment hebben ook de (inter)nationale media Eindhoven beter op het vizier. Regelmatig wordt informatie op maat geleverd aan Nederlandse en buitenlandse pers. Het gaat om zowel tekst als fotografie en begeleiding bij persbezoeken aan de stad. 103 EHV365 2013 Pagina 100

Pagina 102

Scoor meer met een online shop in uw maandbladen. Velen gingen u voor en publiceerden onderwijs catalogi online.

EHV Jaaroverzicht 2013 Lees publicatie 305Home


You need flash player to view this online publication