CROW is het nationale kennisplatform voor infrastructuur, verkeer, vervoer en openbare ruimte. Met onze praktische en veelzijdige kennisproducten ondersteunen wij een uitgebreid netwerk van professionals die zich inzetten voor duurzame oplossingen. CROW maakt de stap naar digitaal uitgeven van zijn kennisproducten. De nieuwe afdeling Media heeft hier een leidende rol in. Onderdeel van CROW Media is het Team Marketing & Communicatie. Het Voedingscentrum is de erkende autoriteit op het gebied van gezond, veilig en duurzaam eten. Onafhankelijk, zonder commercieel belang, geven wij informatie en voorlichting die is gebaseerd op de wetenschappelijke consensus. Wij maken de vertaalslag naar concrete situaties en specifieke leeftijdsgroepen. Wij willen daarmee bereiken dat consumenten meer weten over eten en beseffen wat de gevolgen zijn van hun voedselkeuze. De uiteindelijke keuze maken ze vervolgens zelf. Wij zijn op zoek naar de volgende medewerkers: Senior Communicatieadviseur (32 uur) Adviseren over en ontwikkelen en uitwerken van communicatiestrategieën, communicatiemiddelen en mediamix voor het programma Voedselkwaliteit, Voedselveiligheid en Voedselverspilling. Tevens het wetenschappelijk kunnen onderbouwen van communicatiekeuzes. Hoofd Productmanagement/Entrepreneur (28-32 uur) Ontwikkelen van een commerciële strategie voor onze uitgeverij om de omzet te verhogen. Adviseur Public Affairs (36 uur) Onderhouden van een netwerk en ondersteunen van het managementteam op het terrein van politieke en maatschappelijke stakeholders. Tevens verantwoordelijk voor het beheer van het relatiemanagementsysteem en het organiseren van events. Webredacteur (24 uur) Wetenschappelijke teksten (her)schrijven en redigeren voor verschillende communicatieuitingen en voor verschillende doelgroepen op het terrein van internet, social media, nieuwsbrieven e.d. Geïnteresseerd? Kijk voor meer informatie op www.voedingscentrum.nl/vacatures. Voor het Team Marketing & Communicatie is CROW op zoek naar een: Marketing- & communicatie adviseur m/v met ervaring op het gebied van e-commerce en sociale media. Functieomschrijving Als marketing- & communicatieadviseur initieer je marketingacties die de productverkoop van CROW stimuleren. Voor de lancering van nieuwe producten stel je een marketingcommunicatieplan op. Je coördineert en voert geplande marketingactiviteiten uit. Je verzorgt communicatie-uitingen binnen een campagne via alle mogelijke kanalen. Je adviseert je collega’s gevraagd en ongevraagd over marketing- en communicatiekwesties. Je volgt nieuwe ontwikkelingen binnen marketingcommunicatie op de voet. Sociale media en andere online marketingmiddelen weet je effectief in te zetten. Je komt met vernieuwende ideeën om de activiteiten van het team op een hoger plan te krijgen. Je rapporteert aan de Teamleider Marketing & Communicatie. Profiel Je hebt minimaal drie jaar ervaring met marketingcommunicatie. Je hebt een afgeronde hbo-opleiding in een relevante studierichting. Je bent creatief, resultaatgericht en hebt klantfocus. Je kunt goed samenwerken en plannen. Je hebt ruime ervaring met het inzetten en ontwikkelen van online marketingmiddelen. Uiteraard heb je uitstekende beheersing van de Nederlandse taal voor commerciële teksten. Ons aanbod Een functie in een team van gedreven marketing-/communicatieprofessionals. Er is ruimte voor mensen die initiatief durven te nemen en creatief zijn. CROW biedt een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket en de mogelijkheid om je talenten verder te ontwikkelen. Reageren Wil je ons team versterken? Stuur dan je cv en motivatie vóór 8 januari a.s. aan Pauline Wijnhoff, P&O-adviseur: wijnhoff@crow.nl. Ook kun je het sollicitatieformulier op www.crow.nl/vacatures invullen. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Jos Kelderman, Teamleider Marketing & Communicatie: 06-20661499 of kelderman@crow.nl. Pagina 48

Pagina 50

Heeft u een onderwijscatalogus, blue berry of e-vaktijdschriften? Gebruik Online Touch: presentatie online uitgeven.

Adformatie Nr. 51/52 Lees publicatie 101Home


You need flash player to view this online publication